Google-მა რეკლამის ახალი ფორმატი დანერგა
2016-11-24
Google-მა რეკლამის ახალი ფორმატი დანერგა

Google-მა წარმოადგინა პროგრამა Product Ads, რომელიც ინტერნეტ-მაღაზიებზე და ინტერნეტ-აუქციონებზე ორიენტირებული რეკლამის დამკვეთებისთვის არის განკუთვნილი. ამ შემთხვევაში Google სარეკლამო პროცენტს მიიღებს მხოლოდ მაშინ, თუ მომხმარებელი რეკლამის ხილვის შემდეგ პროდუქტს შეიძენს. რეკლამის დამკვეთს კი მხოლოდ ერთი საკვანძო სიტყვის მითითება სჭირდება, რათა რეკლამამ იმუშაოს საძიებო სისტემაში. ასევე შესაძლებელია ლინკზე პროდუქტის ფასის მითითებაც, რათა მომხმარებელს თავიდანვე ჰქონდეს გარკვეული ინფორმაცია. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, ახალი პროდუქტის ტესტირებას ახორციელებს 800-მდე სარეკლამო კომპანია, მათ შორის ინტერნეტ-მაღაზიები Campmor.com და Diapers.com.

სპონსორი
moneza.ge
შემოგვიერთდი ფეისბუქზე
სპონსორი
netcredit.ge
პოპულალური სიახლეები
რეკლამები, რომლებმაც ბანკის...
რეკლამები, რომლებმაც ბანკის... საბანკო კომპანია "Washington Mutual" ბაზარზე ჯერ კიდევ მე-19...
9 ფინანსური შეცდომა, რომელსაც...
9 ფინანსური შეცდომა, რომელსაც...      ბავშვის აღზრდა მშობლების საქმიანობაში...
ამერიკაში ინტერნეტ-რეკლამა...
ამერიკაში ინტერნეტ-რეკლამა... 2010 წლის მესამე კვარტალში ამერიკულმა კომპანიებმა...
ხუთი რამ, რის გამოც არ ღირს...
ხუთი რამ, რის გამოც არ ღირს... 1. პროდუქტები, ჩასაცმელი, საყოფაცხოვრებო ტექნიკა...
Google-მა რეკლამის ახალი ფორმატი...
Google-მა რეკლამის ახალი ფორმატი... Google-მა წარმოადგინა პროგრამა Product Ads, რომელიც...